۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۱۳

از امروز و برای لیگ جهانی؛

سیچلو به کادر فنی تیم ملی والیبال می‌پیوندند

سیچلو به کادر فنی تیم ملی والیبال می‌پیوندند

دستیار آرژانتینی خولیو ولاسکو که به دنبال اتمام دیدارهای تیم باشگاهی‌اش در لیگ ایتالیا به ایران سفر کرده است از امروز دور جدید همکاری خود با کادر فنی تیم ملی والیبال را برای آماده‌سازی این تیم جهت شرکت در رقابت‎‌های لیگ جهانی آغاز می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، "خوان مانوئل سیچلو" دستیار آرژانتینی سرمربی تیم ملی والیبال است که طی هفته‌های گذشته درگیر دیدارهای تیم باشگاهی‌اش در مرحله پلی‌آف رقابت‌های لیگ ایتالیا بود. اما به دنبال اتمام این مسابقات وی شنبه شب به ایران سفر کرد. بر این اساس سیچلو از امروز یکشنبه به کادر فنی تیم ملی والیبال می‌پیوندد تا ولاسکو و دیگر اعضای کادر فنی را برای آماده‌سازی ملی‌پوشان والیبال جهت شرکت در لیگ جهانی یاری دهد.

سیچلو یکی از مربیانی است که تیم ملی والیبال را در تمام سفرهای این تیم برای برگزاری دیدارهایی که در لیگ جهانی دارد، همراهی خواهد کرد.

سیچلو پیش از حضور تیم ملی والیبال در رقابت‌های قهرمانی آسیا و بنا به درخواست ولاسکو همکاری خود با والیبال ایران را به عنوان مربی تیم ملی آغاز کرد و طی دو سال گذشته این تیم را علاوه بر مسابقات قهرمانی آسیا در رقابت‌های جام جهانی، انتخابی المپیک و گزینشی لیگ جهانی هم همراهی کرده است.

دیدارهای تیم ملی والیبال در لیگ جهانی والیبال به ترتیب با تیم‌های روسیه، صربستان، ایتالیا، کوبا و آلمان برگزار خواهد شد.
 

کد خبر 2052738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha